KLOKKENLUIDERVERVOLGING
DE MATE WAARIN EEN KLOKKENLUIDER VERVOLGD WORDT, LAAT ZIEN HOE GRAAG MEN DE FEITEN IN DE DOOFPOT HOUDT!
HOE MEER WAARHEID, DES TE MEER VERVOLGING!

vrijdag 1 februari 2013

HENK KROL | MELDER VAN MISSTANDEN

Fractievoorzitter Henk Krol van 50 Plus wordt door het Openbaar Ministerie lastig gevallen omdat hij een ernstige misstand heeft gemeld.
Het tweede Kamerlid moet zich daarvoor voor de rechter verantwoorden.

De heer Krol moet zich verantwoorden en wordt misschien gestraft i.p.v. diegene die verantwoordelijk is voor die door Krol gemelde misstand, want zo gaat dat hier in deze 'keurige rechtstaat'. Verdachte Krol wist binnen te komen op een website waar medische gegevens op staan.

Wat heeft Henk Krol vervolgens gedaan?

Heeft hij de gegevens van die personen die op die website staan voor een fors bedrag verkocht aan bijvoorbeeld een verzekeringsmaatschappij of aan werkgevers?

Nee dat heeft hij niet gedaan!


Heeft hij de personen die op die website staan afgeperst?


Nee dat heeft hij ook niet gedaan!

             
Wat heeft hij dan wel gedaan?

De heer Krol heeft onmiddellijk gemeld en gewaarschuwd en heeft daarmee willen voorkomen dat de gegevens wel in verkeerde handen zouden kunnen vallen.
Henk Krol heeft klokkenluider willen zijn en dat willen ze bij justitie niet, dan wordt je in dit keurige land vervolgd, hoe dan ook!


En of hij hiervoor nou wel of niet door de rechter wordt bestraft, deze zeer aimabele man, waar de correctheid van afdruipt wordt er wel heftig mee lastig gevallen!

Ik bericht op mijn blog vrijwel uitsluitend wat mij is overkomen. Af en toe maak ik een uitzondering en doe mijn menig. Zo nu ook want ik herken in deze kwestie veel en vind het meer dan schandalig wat de heer Henk Krol wordt aangedaan!

Ik wens de heer Krol veel sterkte en alle goeds.

Klik voor meer informatie >>> Nieuwsuur

Naschrift: klik hier voor de >>> Eis